Sweetbylilly

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Leila - 17 mars 2013 11:27

Blev så glad när jag gick in på en av mina absoluta favoritbloggar och hittade detta!

Ett otroligt bra initiativ av bloggerskan Lisa som driver den underbara bloggen www.sockerrus.se

Hon har valt att efter den senaste tidens tråkigheter som vi kunnat höra om (näthat och mobbning) göra någonting positivt istället och lyfta fram och hylla varandra som bloggare!


Det är ju så mycket roligare att stötta varandra här i bloggsfären och sprida lite glädje istället för att trycka ner och håna varandra!

Vi blir alla glada av att få höra någonting positivt om varandra och det behövs inte mycket för att göra en annan människa glad!


Haka på ni också tycker jag!!!


 

FÖR ATT VARA MED

 

Klistra in bilden ovan på bloggen (i exempelvis ett inlägg), länka till 5-10 bloggar

och skriv en rad eller två om varför du gillar just dem!   



De bloggar som jag har valt att lyfta och hylla lite extra är följande

 

Fika med Eleonore - Det här är faktiskt en av de första bakbloggar som jag började följa och troget fortsatt med. Eleonore är en super duktig tjej som skriver härliga och inspirerande inlägg med mumsiga bilder :)

En blogg som bjuder på allt ifrån enkla vardagstips till mer avancerade bakverk och tips på cafeér och butiker samt en hel del personliga inlägg om livet som småbarnsmamma.

Helt klart en blogg som har allt enligt mig!

 

Emmas Söta-  Emma är en super duktig tjej på att baka och pyssla! Hon har verkligen öga för detaljer och hennes kreationer är en fröjd för både öga och mun!

Man blir alltid lika glad (och hungrig) varje gång man besöker Emmas blogg och man alltid nya tips och ideeér på vad man kan ta sig an i köket nästa gång!


Muzicmecupcake- Lisas underbara blogg är ett riktigt pardis för oss gottegrisar! Hon tar riktigt vackra bilder på sina bakverk och bjuder på riktigt läckra recept med många härliga spännande fyllningar/toppings som man bara måste testa på! Lisa bjuder också på väldigt många bra tips och råd när det kommer till bakning och dukning! Helt klart en av mina absoluta favoriter!


Bakverk och fikastunder- Jag har nog aldrig lämnat den här bloggen utan att ha känt hur det kliar i fingrarna för att få komma i gång att baka och skapa :)

Ulrika är grymt duktig på att skapa fina dekorationer i sugerpaste och hennes bilder och recept är så smarriga!

Även Ulrika är duktig på att skriva ut tips och råd på hur man skall lyckas i köket! En blogg som jag varmt rekomenderar er alla där ute!


Var rädda om varandra där ute nu!   

 

Presentation


Jag heter Leila och är 28 år gammal. I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt största intresse nämligen bakning. Ni kommer få ta del av en hel del smarriga recept och bilder, tips och råd samt tester och en del tävlingar. Även om bloggen till störst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards